Padel

Padelvelden moeten altijd gereserveerd en betaald worden, ook als lid van onze club! Er kan gereserveerd worden per half uur, met minimaal 1 tot maximaal 2 opeenvolgende uren.

Tarieven

Deze prijzen passen zich uiteraard aan de duurtijd die u reserveert.
bv. Maandag van 9u t/m 10.30u kost dan 18 euro.

NIEUW!

Padel lid: 30 euro
  • Met dit abonnement ben je enkel 'padellid'. Dit betekent dat je kan genieten van alle reeds bestaande voordelen voor padellers:

- Gratis credits bij aankoop (bv. bij een betaling van 300 euro krijg je 450 speeltegoed)

- Meerdere reservaties tegelijkertijd

- Verzekering via de club

- Langere reservatietermijn

- Mogelijkheid tot het spelen van interclub en deelname aan de winterpadelavonden op vrijdagavond

• Via deze formule kan je in de zomer enkel betalend tennisterreinen reserveren.
  • Het abonnement voor tennis en padel van 110 euro blijft ongewijzigd en kan dus ook gebruik maken van bovenstaande voordelen.