Laddercompetitie

Vanaf half april (na de paasvakantie) organiseren we CLUBLADDER. Deze competitie zal het hele zomerseizoen doorlopen. Alle inschrijvingen binnen één reeks zullen gerangschikt worden. Alle niveaus en leeftijden zijn welkom! Ook voor de jeugd organiseren we dit! Elke 2 weken wordt er een nieuwe ronde georganiseerd en zal er bepaald worden wie tegen wie moet spelen. De spelers spreken onderling af wanneer ze spelen en reserveren dan zelf een veld. Als je kan winnen van iemand die hoger gerangschikt staat, neem je zijn/haar/hun plaats in.

Leden die vorig jaar meededen, kregen reeds een mail en zijn automatisch terug ingeschreven voor dit jaar. Wil je niet meer meedoen, moet je jezelf zeker uitschrijven!

Inschrijven kan via onderstaande links:

TENNIS:

Enkel heren: tennis enkel heren

Enkel dames: tennis enkel dames

Dubbel heren: tennis dubbel heren

Dubbel dames: tennis dubbel dames

Dubbel gemengd: tennis dubbel gemengd

Jeugd: tennis jeugd enkel

PADEL:

Dubbel heren: padel dubbel heren

Dubbel dames: padel dubbel dames

Dubbel gemengd: padel dubbel gemengd