Lid worden

Lid worden van TC Stabroek gebeurt via de app of via de website van Tennis Vlaanderen met onderstaande link:

Hier kan je een abonnement aanvragen. Na het aanvragen krijg je een mail met een factuur.

Eens dit betaald is, ben je lid van onze tennisclub. In het lidmaatschap is het lidmaatschap van Tennis Vlaanderen én een verzekering inbegrepen.

Gezinnen kunnen het lidmaatschap van het hele gezin bundelen en in één keer aanvragen.

Voordelen als lid

Ook het uploaden van uw account met gratis credits (geld om te kunnen reserveren) geeft grote voordelen als lid. Dit opgeladen geld kan gebruikt worden om padelterreinen te reserveren, maar ook om in de winter losse tennisterreinen vast te leggen.

Bv. Om uw account met 200 euro op te laden, zal u via mobile banking 200 euro betalen aan onze club. Echter zal u als lid 280 euro zien verschijnen op uw account wat u kan gebruiken voor het reserveren van padelterreinen en voor tennisterreinen tijdens het winterseizoen. Dit bedrag blijft seizoen na seizoen gewoon staan en bent u NIET kwijt na een bepaalde periode.

Hieronder een overzicht van de mogelijke op te laden bedragen met het extra voordeel:

NIEUW!

Padel lid: 30 euro
  • Met dit abonnement ben je enkel 'padellid'. Dit betekent dat je kan genieten van alle reeds bestaande voordelen voor padellers:

- Gratis credits bij aankoop (bv. bij een betaling van 300 euro krijg je 450 speeltegoed)

- Meerdere reservaties tegelijkertijd

- Verzekering via de club

- Langere reservatietermijn

- Mogelijkheid tot het spelen van interclub en deelname aan de winterpadelavonden op vrijdagavond

• Via deze formule kan je in de zomer enkel betalend tennisterreinen reserveren.
  • Het abonnement voor tennis en padel van 110 euro blijft ongewijzigd en kan dus ook gebruik maken van bovenstaande voordelen.