Onze club

Voor 2023 behaalde wij het label van 'jeugdvriendelijke opleidingsclub BRONS'. Iedereen kan bij ons terecht om in de beste omstandigheden te sporten. Jaarlijks worden er activiteiten ingericht voor zowel jong als oud en dit alles in een gezellige en ontspannen sfeer.

Wat wij te bieden hebben

Doorheen zomer en winter bieden wij het grootste aanbod aan speelmogelijkheden en tennislessen. Dit zowel competitief als recreatief gericht.
In totaal telt onze club 9 tennisvelden, waarvan 4 buitenvelden, 4 binnenvelden en 1 jeugdveld. Er kan dus op elk moment van het jaar tennis beoefend worden! Sinds 2021 beschikt onze club ook over 4 gloednieuwe verlichte padelvelden. De tennislessen op onze club worden verzorgd door Tennisschool Progression.