Zomertennis

Het zomerseizoen loopt van 1 april t/m 30 september.

*Wanneer één van de ouders lid is, zijn de kinderen t/m 12 jaar gratis lid.

**Men moet minstens 5 jaar achtereenvolgend lid zijn en geldt pas in het jaar dat je 66 wordt.

Wintertennis

Het winterseizoen loopt van 1 oktober t/m 31 maart. In de winter moeten terrein gehuurd/gereserveerd worden. Dit kan op onderstaande manieren.

Vaste verhuur

Elk lid van TC Stabroek heeft het recht om 1 winteruur aan verminderd tarief te reserveren, op voorwaarde dat deze persoon zelf geregeld speelt op dit uur. Enkel mits uitdrukkelijke goedkeuring van het bestuur kunnen hier afwijkingen op toegestaan worden.

Bij interesse voor een vast winteruur neem dan contact op met Lea Verswijvelen (lea.verswijvelen@tc-stabroek.be).

Leden die het vorig winterseizoen een binnenterrein huurden hebben voorrang op dit uur voor het komende winterseizoen t/m 31 Augustus.

Zomerleden van TC Stabroek kunnen een optie nemen tot het huren van een vast uur voor het komende winterseizoen. Deze optie kan genomen worden tot 31 augustus en zal pas bevestigd of weerlegd worden door TC Stabroek als we beschikken over een volledig overzicht op 31 augustus van de herbevestigde uren van het vorige winterseizoen en de aangevraagde opties van zomerleden.

Ten vroegste na 31 augustus kunnen niet-leden een huur aanvragen van nog beschikbare vrije terreinen.

Alle bevestigingen en/of aanvragen dienen schriftelijk gericht te worden aan Lea (lea.verswijvelen@tc-stabroek.be of 0486 95 11 48).

Er wordt een opvolglijst op datum bijgehouden van de aangevraagde opties.

Gelieve bij het ontvangen van de factuur de juiste referte te vermelden.

Losse verhuur

Alle leden van TC Stabroek kunnen in de winter een terrein huren. Dit komt op 5 euro per persoon per uur. Jeugdleden t/m 16 kunnen spelen aan 2,5 euro per uur per persoon. Reserveren kan op de vrije uren via het online reservatiesysteem. Dit gebeurt op dezelfde manier als in de zomer: je zal altijd 2 of 4 spelers moeten ingeven. Dit kunnen spelers zijn met saldo, maar ook gecombineerd met een dagpas en/of gastspelers. Reserveren kan via deze weg:

- Klik op speler toevoegen, type je naam in het venster.
- Klik daarna op " + " de volgende persoon.
- Typ de naam in het venster voor leden
- Bij gastspelers klik op zoek gastspeler en vul in.

De kostprijs wordt afgetrokken van jouw beschikbare saldo. Opladen van dit saldo gebeurt ook via deze weg:

- Inloggen bij Tennis Vlaanderen
- Reserveer een terrein
- Saldo opladen
- Duid één van de mogelijkheden aan
- Betaal met bancontact
- U kunt nu reserveren via het reserveringssysteem

Ook niet-leden kunnen een veld reserveren. Dit kan op dezelfde manier als hierboven beschreven. Niet-leden werken niet met een saldo en betalen rechtstreeks via online banking.

Dagpas

Met een dagpas kan er gespeeld worden op de vrije terreinen op weekdagen tussen 9u en 18u en in het weekend gedurende de hele dag. Een veld reserveren gebeurt via het reservatiesysteem van Tennis Vlaanderen. Spelers met een dagpas kunnen reserveren met iemand anders met een dagpas, maar ook met iemand zonder dagpas.

KOSTPRIJS:

- Zomerleden 120 euro

- Niet-zomerleden 200 euro

Bij discussie gelieve het bestuur in te lichten. Zij zullen dan eventueel actie ondernemen.

Mix Cup

Op zondagnamiddag wordt de Mix Cup georganiseerd. Dit is een gemengd dubbelcompetitie. De kostprijs is 90 euro per ploeg. Bij interesse of vragen gelieve Lieve Ipermans (0498 92 79 19) te contacteren

Fair Play

Op maandag neemt onze club deel aan de Fair Play damescompetitie. Dit is een dubbelcompetitie voor dames. De kostprijs is 200 euro per ploeg en een ploeg bestaat uit minstens 4 spelers. Bij interesse of vragen gelieve Irma Soetewey te contacteren (0475 29 25 41).